Site Logo

אייקון של  ליווי תהליכי שינוי במגזר הציבורי

ליווי תהליכי שינוי במגזר הציבורי

תהליכי שינוי הפכו מזמן למציאות של כל ארגון, גם בסביבה הציבורית שנחשבה בעבר ליציבה יחסית. בעידן של שינויים טכנולוגיים מרחיקי לכת, המשפיעים על התקשורת עם הציבור ובתוכו, של סביבה עסקית גלובלית משתנה, של שינויים חברתיים (במסגרתם הופך הציבור למודע, מעורב ותובעני יותר), נדרשים ארגונים ציבוריים לבצע שינויים והתאמות כדי לתת מענה לצורכי הציבור ולציפיותיו.

פעילות הארגון נמצאת תמיד בעין הציבור. החשיפה מגבירה את החשש מטעויות ומחייבת התייחסות לתקשור השינויים לציבור. סביבת העבודה בעולם הציבורי אינה מאפשרת לתגמל באופן חיובי התנהגות רצויה (תמריצים כספיים, קידום מהיר)  או באופן שלילי התנהגות בלתי רצויה (מניעת תמריצים, סנקציות ארגוניות ואף פיטורין). מצב זה מציב בפני מובילי השינוי אתגר ייחודי ביצירת תחושת הצורך והדחיפות בשינוי. יתר על כן, בחלק מהארגונים מתקיימת תרבות של חוסר אמון ביכולת לשנות וחוסר מוטיבציה לנסות.

פיתחנו מתודולוגיה אפקטיבית להטמעת תהליכי שינוי במגזר הציבורי – החל מייעוץ למובילי השינוי לגבי אופן ניהול השינוי, תקשורו לארגון וללקוחות ויישומו; שיתוף מלא של ארגון העובדים בתהליך ורתימתו להצלחה; הכשרת מנהלים בניהול השינוי; סיוע בתכנון ובארגון תהליך השינוי ובניית תכנית עבודה; הערכת השינוי בשלבים שונים שלו (הערכה מעצבת); ליווי תהליכים של שיתוף מנהלים ועובדים בעיצוב השינוי; אפיון של כלים ומערכות דיגיטליות התומכות בתהליך.

×