Site Logo

אייקון של  הדרכה ולמידה בחברה עסקית

הדרכה ולמידה בחברה עסקית

במציאות של מורכבות ושינוי מתמיד, ההדרכה וחיזוק תרבות הלמידה הופכים למרכיבי מפתח ביכולתו של הארגון לשמור על מתח מתמיד של ביצועים, מקצועיות ומצוינות. עבודתנו כוללת פיתוח של מגוון תהליכי למידה והדרכה:

  • הכשרות ותכניות להטמעה של אסטרטגיה, ערכים ותרבות ארגונית, ליצירת אחידות בשפה הארגונית ובמסרים המועברים בממשקים פנימה והחוצה.
  • מגוון תכניות למנהיגות ופיתוח ניהולי בפורמטים שונים הכוללים הדרכות קבוצתיות ואישיות, ביקורי למידה בחברות אחרות, ניתוחי מקרים, ביצוע פרויקט אישי, וסדנאות שטח חוויתיות.
  • הקנייה של מיומנויות רכות וכלים תומכים לשיפור ביצועים והגדלת רווחיות. אנו מפתחים הדרכות במגוון נושאים: אסטרטגיה,סגנונות ניהול,שירות, מכירות, תקשורת בינאישית, שכנוע והשפעה, ניהול משא ומתן, קבלת החלטות ועוד.
  • פיתוח מסלולי קריירה ותכניות פיתוח אישיות, המעניקים ערך מוסף לעובדים, ובכך מסייעים לשמר את המשאב האנושי בארגון.

אנו מתמחים בבניית תהליכי הדרכה ופיתוח הכשרות, החל משלב איתור הצרכים, המשך בהתאמת שיטות הדרכה לצרכי הלמידה, וכלה בהטמעה של תהליכים וכלים להערכת הלמידה. אנו משתמשים במגוון מתודות ושיטות למידה יצירתיות ואחרות (Blended Learning) למקסום תוצאות הלמידה ולהשגת מטרותיה. תהליכי הלמידה משלבים הדרכות פרונטליות, סימולציות וניתוחי מקרה, תהליכי חקר מוקיר, ניתוחי אירוע, חניכה ואימון OJT, למידת עמיתים, משחקים ארגוניים, תרגילי שטח בזירות שונות, ימי ODT, שילוב של כלים תיאטרליים ועבודה עם שחקני תיאטרון ועוד. אנו מכשירים מדריכים פנימיים, צוותי שיפור ומנהלים, להעברת תכניות ההדרכה שפיתחנו, והובלת תהליכי הלמידה בתוך הארגון. זאת, על מנת לתמוך בפיתוח של תרבות ארגון לומד, והפיכת ההדרכה לחלק בלתי נפרד מתפקידו של כל מנהל ועובד בארגון.

×